Gestión contralora de proyectos educativos integrales comunitarios en instituciones educativas

Nelson Romero Parra, Rosario Mireya Romero Parra, Gustavo José Basanta Zamudio, Bethania Romero Parra

Producción científica: Artículo CientíficoArtículo originalrevisión exhaustiva

1 Cita (Scopus)

Resumen

The purpose of this study was to analyze controlling administration in Integral Community Educational Projects (ICEP). The study was descriptive with a non-experimental, transectional field design. The survey with a questionnaire used for gathering data. In a general way, results indicated that the controlling administration of ICEP at Bolivarian Schools in the Municipality of Miranda, Zulia, is inefficient in all its dimensions: administrative organization, phases and control, according to the opinion of teachers and community members, while according to the directors, it is efficient in all aspects.

Título traducido de la contribuciónControlling management for integral community educational projects in educational institutions
Idioma originalEspañol
Páginas (desde-hasta)288-305
-18
PublicaciónRevista Venezolana de Gerencia
Volumen13
N.º42
EstadoIndizado - 2008
Publicado de forma externa

Palabras clave

  • Administrative organization
  • Controlling management
  • ICEP
  • Phases and control

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'Gestión contralora de proyectos educativos integrales comunitarios en instituciones educativas'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto